Saturday, December 31, 2011

Last Entry for 2o11


.. Assalamualaikum ..

Tepat 12.01 tgh malam nie, akan mulalah tahun baru ntk 2o12.
Wonder what will happen during dats year.
And hopefully, sume yg bakal jadi next year adalah baek2 belaka.n if something bad happen, i hope ada rahmat sebaliknya.
AMIN
Okeh..let's do some 'imbasan' for what happen sepanjang tahun nie.


1. Aku dapat sambung blaja balik after several year aku tangguhkan.

2. Eda dah abeskn degree dier after 4 years jadi student kat nilai tue ha..alhamdulillah. dapat jgk dier abeskan pengajiannyer n da dapat keje pown.

3. Aku x ingat Shukri smbg degree this year ataw last year, tapi aku seronok die dpt smbg degree..

4. Aku sedey giler b'pisah ngan kawan2 lame kat tmpt keje dulu. walaupn kengkadang bengang ngan deaorang, tapi aku taw, aku seronok bila ada ramai 'kakak' yg prihatin ngan aku nie.

5. Tahun nie, family aku dpt beli kereta..our first car.alhamdulillah.

6. My l0vely cousin meninggal..and aku btl2 terkejut.tapi aku redha.

7. Aku dpt jadi org perak sekejap smntr blaja nie, n dapat merayap ke lumut. i like!!!

8. First time in my life, aku jadi pengapit kowt..thank to cik sue for giving me peluang itoo...

9. Aku otw dapat lesen..ahahaha..

10. Aku dapat 'kenal' balik ngan mmber lama yg recently buat jiwa aku kacaw-bilau..adohaiii...


Aku rase itu jelah kowt yg jadi kat aku during this year.
Ade lagi kot, tapi aku da ingat2 luper.
Apa-apa pown, takde benda yang too good or too bad happen dis year pown.
Okeh, aku dah malas nk membebel.
Nanti aku bwat entri pasal apa aku nak tahun 2o12 plak..
See you around...

*suka tengok firework..blh bwat aku senyum sensorang*

SELAMAT TAHUN BARU 2012


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...