Monday, December 12, 2011

Apa Salahnya??


.. Assalamualaikum ..




Apa salahnya kalau tak berapa pandai dalam pelajaran?

Apa salahnya tersalah pilih kawan?

Apa salahnya saya tak cantik macam perempuan lain?

Apa salahnya abah saya seorang pengawal keselamatan?

Apa salahnya kalau masih single walaupun umur dah bertambah saban tahun?

Apa salahnya kalau saya buta IT?

Apa salahnya kalau jiran sebelah rumah memekak tengah2 malam buta?

Apa salahnya saya jatuh cinta dengan orang yang family tak suka?

Apa salahnya CGPA saya tak melayakkan saya dapat Dean List?

Apa salahnya baju2 saya bukan branded?

Apa salahnya kalau saya tak nak ikut cakap orang lain?

Apa salahnya saya nak vote banyak2 untuk artis pilihan saya supaya dia boleh menang?

Apa salahnya nak pakai seksi2?Bold

Apa salahnya saya jadi pelukis jalanan?

Apa salahnya kalau saya suka pakai selipar jepun pegi kelas?

Apa salahnya saya pakai handfon cap ayam?

Apa salahnya kalau saya lebih suka baca paper dari online?

...
...
...
...
...
...

*There's nothing wrong with it. Because....it is part of life journey*
"enj0y ur life the way you want"


3 comments:

  1. ape salah nye kalo suke balik kg tyme musim buah je.....??? hahah...jom balik kg arini...manggis da masak...!!!!! ;oD

    ReplyDelete
  2. manggis...wait for me...

    ReplyDelete
  3. aq jumpa mak ko kat cnie smalam...cpt balik..mata kucing nk masak....;op

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...