Monday, November 28, 2011

Wedding cik Suhyeda


.. Assalamualaikum ..
Last week aku attend wedding my friend, Suhyeda kat Kluang, Johor.
Actually, aku pengapit cik missi nie, dats why aku sebolehnya datang wedding dier.
Aku pun tak nak hampakan dier, coz it's her big day..plus, she's my frend by the way..

Lepas ikut majlis die dari mula2 sampai abes majlis, termasuk gi menyemak kat sesi outdoor photoshoot, aku sedar..HAL NIKAH KAWEN BUKAN SEMUDAH "will you marry me?"
Banyak perkara nak buat, banyak masalah akan timbul, banyak orang terlibat, banyak hati kena jaga n lagi banyak isu, lagi bermakna majlis tu..
0ne things yang aku suka adat orang johor ni is masa sesi baling syiling n gula2..meriah n majlis tue jadi lebih bermakna.

Okeh..no more merepek2..jom, tengok gambar2 yang x seberapa nie k?

Princess of the day, cik Suhyeda..thankz for inviting me to be ur best maid.
u lo0k sgt cantek for ur big day....


Saat cik abang menanti untuk disatukan..cik adik dok dalam bilik jer.
Aku pulak yang penat nak tunggu lelama..


Lepas acara akad nikah..
Sesi berfoto2 plak...


Selepas acara khatam Al-Quran n berzanji. aku suka part nie..walaupun hanya bertindak sebagai tukang pegang mic, it's nice to be part of it..


Pelamin hasil dekorasi kak comel Suhaida..


Me and cik sue...oppss..puan suhyeda...suka pic nie sesangat.


Selamat Pengantin Baru to abg Iskandar and his wife, Suhaida.
May Allah bless your wedding now and forever.
And may our friendship won't meet full stop.

".Hidup penuh cabaran dan dugaan.Untuk melaluinya perlukan banyak kesabaran dan keimanaN."


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...