Saturday, November 19, 2011

My Cousin's Wedding


.. Assalamualaikum ..

Date paling chantek untuk tahun nie adalah 11.11.11 bersamaan hari jumaat. memang ramai bakal2 raja sehari yang akan pilih tarikh nie untuk hari bersejarah mereka. one of them is my cousin. Dia nikah jumaat tu, n bersanding hari berikutnya.

Kebetulan, time tu tgh cuti pertengahan semestar, so dapatlah aku attend wedding cousin aku nie. the best part pasal majlis nie ialah...my family go by our own car..seronok sesangat...haha..

Okeh, enjoylah gambar2 sekitar majlis 11.11.11 from seremban nie..


Gaya orang nak pegi kenduri kahwin..baju ikut tema takdo, so pakai je apa yang ado..


My family bergambar kenangan ngan pasangan mempelai.lagi 2 orang adik aku mane ntah peginyer...ni pic control ayu namanye k?


Familiar tak ngan mamat baju hitam dalam pic nie?Haha..thanks to my cousin. dapat aku jmper khairi jamaludin in person..


Chantek kan cousin i?huhu..congrat kak ja..hope ur wedding last forever..cepat2 dapat baby k?


Suka pelamin nie..simple tapi tetap meriah..



Extra : meja pengantin, the bed, hantaran pihak perempuan, hantaran pihak lelaki


Okeh..that's all for the wedding day..next time aku post gambar wedding orang laen pulak..
*wedding sendiri pown tak taw biler boleh post..huhu*


1 comment:

  1. welcome my dear cousin....cantik gmbr nie...blog ni pun kiut....gud job...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...