Wednesday, July 20, 2011

The time has c0me...


Alhamdulillah...selepas sekian waktunya aku menunggu, akhirnya dapat jugak peluang untuk sambung belajar sekali lagi. and of course, dalam course yang aku memang wish to apply. aku dapat sambung degree after several years i postpone it. patutnya, lama dulu aku sambung blajar, tapi, for some reasons, i couldn't make it.

Actually, this is my first time trial to apply for something yang memang aku dapat jawapan "ya" secara formal. before this, ada orang yang tolong. tapi, alhamdulillah, aku boleh buat. bukan maknanya aku 'manja' and mengharap orang tolong aku buat something sebelum ney, tapi mereka2 cukup baik untuk membantu...

So, this time, insyaAllah, i'll try my best to get the best...kalu tak boleh dapat result terlebih gempak pown, at least i still can be proud of myself. aku tak nak memain dah lepas nie..macam yg aku dok mention to my friends, "kalu keje, keje betul2..kalau cuti, cuti betul2"... so, in this case, aku nak belajar betul2 so that, aku takkan menyesal at the end of the day, because i've tried my best...just wish me luck, 0k?

*arghh...so much things to do...harap2nya dapat settlekan everything before the times come...*


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...